Meniu
Cutie de cumparaturi

Returnare Produs

Politica returnare produse
Produsele achizitionate online se pot returna conform OUG 34/2014 in cazul in care esti nemultumit de performantele sau calitatea produsului sau daca  produsul nu corespunde cerintelor tale.
Produsele se pot returna in termen de 15 zile de la primirea produselor, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Contravaloarea produselor comandate se va returna in maxim 15 zile calendaristice de la data denuntarii in scris a contractului de catre consumator.


Produse care nu pot fi returnate:
• produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate, indiferent daca acestea au fost sau nu utilizate dupa desigilare (ex.: casti in ear);
• daca au fost achizitionate mai multe produse din acelasi model, se accepta retur doar daca unul singur a fost desigilat sau dezambalat;
• produsele perisabile (ex: folie protectie telefon), folosirea lor (fie si numai o singura data) nu mai permite returnarea lor.


Conditii generale de returnare:
• Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Se poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport.
• Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, zgarieturi, socuri sau alte semne de uzura.
• Produsele se pot returna doar in ambalajul cu care au fost expediate si impreuna cu toate documentele (factura, manual de utilizare, garantie). Distrugerea sau ruperea ambalajelor sau a accesoriilor produsului atrage imposibilitatea returnarii produselor, iar CellBox nu poate fi facuta raspunzatoare.
• Nu se pot returna produsele din categoria "Folii de protectie" daca acestea au fost desigilate si montate necorespunzator. Aceste produse nu beneficiaza de garantie deoarece montarea lor necesita cunostinte tehnice.

Se pot percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorate, fara ambalaj, etc. pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.
Costul transportului produselor mai sus mentionate revine in responsabilitatea clientului. In cazul in care produsul a fost achizitionat intr-o perioada in care este in vigoare o oferta de transport gratuit, daca produsul va fi returnat, se va retine din valoarea acestuia costul de expediere suportat initial de Cellbox. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.


Procedura de returnare:

In cazul in care doresti sa returnezi un produs, te rugam sa urmezi urmatorii pasi:

• Daca ai cont CellBox parcurge urmatorii pasi: Cont - Istoricul comenzilor alege comanda din care vrei sa faci returul si apasa pe butonul Returnare in functie de produs pe care doresti sa il returnezi, completeaza formularul iar in termen de 3-5 zile lucratoare vei fi contactat de unul din operatorii nostri.  

Daca ai facut comanda fara cont CellBox completeaza urmatorul formular: Cerere Retur , trimite pe office@cellbox.ro si te vom contacta in termen de 3-5 zile lucratoare.

1. Trimite produsul impreuna cu cutia originala a acestuia, nedeteriorata, toate accesoriile primite, certificatul de garantie si o copie a facturii. Toate acestea trebuie impachetate corespunzator intr-o alta cutie, nu in cutia produsului.
2. Dupa ce ai efectuat acesti pasi te rugam sa expediezi produsul, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea, precizand pe colet "Returnare produs". Clientul este responsabil de impachetarea produsului si a documentelor necesare pentru expediere. Coletele care implica ridicarea de la o locatie care necesita deplasarea unui reprezentant CellBox vor fi refuzate.
3. Cheltuielile de transport sunt suportate conform legii de catre client. In cazul in care expediezi coletul cu plata la destinatie, acesta va fi refuzat.
4. Daca produsele care fac obiectul acestui retur se incadreaza in cele de mai sus, in maxim 15 zile de la procesarea returului, se va achita in contul tau contravaloarea acestor produse.


DE RETINUT!
In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
Suma aferenta returului se ramburseaza intr-un cont bancar valid (in lei) deschis pe numele titularului de factura.

Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primesti , in prezenta curierului si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale bonusuri, trebuie returnate si acestea. Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.

Nu se va accepta returul produselor care au conturi/parole active setate de catre client.

Folosim cookie-uri si alte tehnologii similare pentru a imbunatati experienta dvs. de navigare si functionalitatea site-ului nostru. Politica de Utilizare Cookie-uri.