Meniu
Cutie de cumparaturi

Intrebari Frecvente

Suntem un proiect nou, care isi doreste sa iti ofere cele mai noi si atractive accesorii pentru telefonul tau mobil, dar si ultimele gadget-uri, accesorii pentru sporturi extreme si o experienta de shopping online deosebita.
CellBox este parte din grupul S.C. ROBEST COM S.R.L., o firma privata cu capital integral autohton, cu sediul in Carcea, judetul Dolj, infiintata in anul 1999.


Poti contacta oricand serviciul nostru de relatii cu clientii prin e-mail: office@cellbox.ro sau la numarul de telefon 0251.417621, in intervalul orar 09:00-18:00 (de luni pana vineri).


Ne bucuram foarte mult sa primim feedback, critici sau laude. Pentru acestea, trimite-ne un e-mail la adresa: office@cellbox.ro. Vei primi in mod sigur un raspuns din partea noastra.

Este chiar simplu!
1. Introdu adresa de e-mail cu care vrei sa te inregistrezi pe CellBox.ro
2. Apoi, seteaza o parola si pune-ti la punct contul personal.
3. Completeaza numele si prenumele si alege o parola cat mai sigura.
4. Consulta si "Termenii si Conditiile" site-ului pentru informatii care iti vor fi de folos la viitoarele tale comenzi si interactiuni pe CellBox.ro
Nu uita sa te abonezi la newsletter-ul nostru pentru a afla de toate ofertele momentului!
In momentul in care vei apasa butonul “Continua”, contul tau va fi creat automat si iti vom trimite si un e-mail pe adresa pe care ne-ai oferit-o in primul pas.

Cum imi pot modifica datele personale?
Intra pe pagina "Setari" din sectiunea Contul meu - "Editeaza informatiile contului". Aici iti poti actualiza numele, prenumele si adresa de email. De asemenea, de aici iti poti modifica parola.


Cum modific adresa de e-mail?

Dupa "Autentificare", intri in sectiunea Contul meu - "Editeaza informatiile contului". Aici iti poti actualiza numele, prenumele, adresa de email si numarul de telefon. 


Cum modific adresa de livrare?

Pentru modificarea adresei de livrare ai doua posibilitati:

1. Dupa "Autentificare", intri in sectiunea Contul meu - "Modifica adresele". Cu "Editeaza", poti modifica si stabili adresa implicita, apoi click pe "Continua" pentru modificare, sau "Inapoi" pentru revenire fara modificari.

2. Adresa de facturare si adresa de livrare pot fi schimbate si cand faci o comanda noua, iar la Finalizare comanda alegi "Vreau sa folosesc o adresa noua". Se poate alege o adresa de livrare diferita de adresa de facturare daca debifezi optiunea "Adresa mea de livrare este aceeasi cu cea de facturare". Astfel poti alege o adresa existenta sau o adresa noua.


Cum resetez parola contului meu?

Dupa "Autentificare", intri in sectiunea Contul meu - "Schimba parola". Aici introduci noua parola, dupa care introduci confirmarea sa, parola apoi click pe "Continua". 

Cauta produsul dorit: poti cauta un produs direct in campul special de cautare sau navigand in categoriile de produse direct din meniul afisat in stanga.
Adauga produsele dorite in cutia de cumparaturi prin selectarea butonului “Adauga in cutie.”
Poti adauga in cutie mai multe produse, din categorii diferite.
Verifica-ti comanda.
Detalii de facturare si livrare comanda.
Dupa adaugarea produselor dorite in cutie, trebuie sa selectezi detaliile de facturare, metoda de plata dorita si modalitatea de livrare preferata.
Nu uita sa citesti termenii si conditiile si sa bifezi casuta “Prin trimiterea comenzii accept termenii și condițiile CellBox.ro” inainte de a trimite comanda.
Pasul final pentru trimiterea comenzii este butonul “Finalizeaza comanda”. La scurt timp dupa apasarea acestui buton vei primi un e-mail prin care se confirma inregistrarea comenzii.

Ce semnifica un singur pret afisat pe pagina unui produs?
Produsele pentru care este afisat un singur pret, sunt produse care fac parte din categoria produselor comercializate la pret intreg (fara discount).

Un produs pe care mi-l doream nu mai e in stoc, ce fac?
Numarul de produse pe care-l comandam furnizorilor nostri este limitat. Dar, in cazul in care se inregistreaza anulari si retururi stocul produselor se actualizeaza pe site in maximum 24h.

Pot cumpara toate articolele din stocul unui produs?
Da, se pot comanda toate articolele din stocul unui produs.

Pot comanda un produs si prin telefon?
Comenzile se pot face inclusiv prin telefon, la numarul: 0251417621  in intervalul orar 09:00-18:00 (de luni pana vineri)

Pot anula o comanda?
Comanda se poate anula in maxim 24 ore la nr. de tel. 0251417621 sau prin mail la adresa: office@cellbox.ro

Pot comanda si din afara tarii?

Comenzile facute pe www.cellbox.ro sunt livrate doar in Romania.

Cum se face livrarea?
Livrarea se face prin Curierat Rapid.

Cat costa livrarea?
Livrarea prin curier este gratuita pentru orice comanda peste valoarea minima de 49.90 lei.
Pentru comenzile sub aceasta valoare, se va percepe o taxa de transport de 15 lei in toate orasele (exceptie fac localitatile care nu se afla in raza de acoperire a curierului, la care se percepe o taxa suplimentara pentu km exteriori).

In cat timp imi vor fi livrate produsele comandate?
In cel mai scurt timp! Facem tot ce tine de noi ca produsul dorit sa ajunga la tine cat mai repede. Pentru comenzile plasate pana la ora 15, produsul va pleca spre tine in aceeasi zi! Altfel, in ziua urmatoare! In functie de disponibilitatea si serviciile oferite de curier produsul poate ajunge la tine si in 24 de ore.
Tu alegi optiunea preferata de livrare, iar in momentul in care comanda este expediata din depozit, te vom anunta prin e-mail.

Este posibil ca mai multe comenzi sa-mi fie livrate in acelasi colet?

Daca ai comandat mai multe produse cu aceeasi adresa de livrare, nu putem garanta ca vor fi livrate in acelasi colet. Cumularea a doua sau mai multor comenzi presupune abaterea acestora de la circuitul obisnuit si procesarea manuala a facturilor, fapt ce poate genera erori sau probleme de disponibilitate a produselor. Iti recomandam sa finalizezi o singura comanda care sa cuprinda toate produsele pe care doresti sa le achizitionezi.

Ce se intampla daca nu sunt la domiciliu in ziua livrarii?

In general, iti recomandam sa alegi livrarea la adresa locului de munca, in cazul in care in timpul orelor lucratoare nu esti in mod normal acasa. Daca, indiferent de adresa aleasa si de motiv, nu esti disponibil atunci cand soseste coletul, vei primi o nota cu informatii despre o noua incercare de livrare. Nota va contine numarul notei de transport (NT) si un numar de telefon pentru a stabili impreuna cu reprezentantul firmei de curierat o noua data de livrare.

Pot sa returnez produsele comandate?
Daca vrei sa returnezi o comanda sau un produs, poti face asta solicitand ridicare de catre Curier.

Necesita in prealabil completarea unui formular de retur accesand Contul tau: -"istoric comenzi" -"vizualizare comanda"-"buton returnare". 

Vei fi redirectionat catre formularul de retur care se va completa automat cu datele produsului returnat. Bifezi motivul returnarii si starea produsului (desigilat sau nu). Alte observatii le poti adauga in rubrica "Alte detalii". Vei fi contactat de un reprezentant CellBox.

Trebuie sa tii cont ca ai la dispozitie 15 zile calendaristice de la data primirii coletului si ca produsele trebuie sa indeplineasca cateva conditii.


Ce inseamna retur responsabil?
Returneaza produsul pe care nu il mai doresti in aceeasi stare in care a fost livrat, insotit de documentele aferente (factura, garantie, manual utilizare). Asta inseamna: probat, dar nefolosit, fara pete, fara urme de uzura sau rupturi si cu eticheta inca atasata, exceptie fac produsele perisabile (folie sticla) sau din motive de protectie a sanatatii (ex: casti in ear).
Produsele marcate in formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate in site la solicitarea returului. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.

Pot schimba un produs comandat?
Nu putem schimba produsele comandate cu altele. Daca esti interesat de alt produs, in functie de disponibilitatea produsului dorit, poti plasa o noua comanda. In paralel, poti returna produsul care nu iti place.

Cum returnez?
Pentru a returna un produs prin curier, urmeaza pasii de mai jos:

1. Intra in Contul tau si acceseaza sectiunea de "Vezi istoricul comenzilor" unde poti vizualiza fiecare comanda cu butonul de vizualizare din dreapta comenzii. 

2. In detaliile comenzii alegi produsul pe care vrei sa-l returnezi si apoi apesi pe butonul "Returnare" din dreptul produsului. 

3. In Formularul de Retur Produse apar completate informatiile despre comanda si informatiile despre produsul pe care vrei sa-l returnezi (numele produsului, cod, cantitate). Trebuie sa bifezi motivul returnarii, daca produsul a fost desigilat si sa completezi alte detalii.

4. In final apasa butonul "Trimite" dupa ce ai bifat acordul pentru Returnare produs.

E important sa stii ca un formular de retur este aferent unei comenzi. Daca vrei sa returnezi produse din comenzi diferite, te rugam sa reiei procesul de mai sus pentru fiecare comanda. Trebuie sa mai stii ca fiecare formular de retur completat trebuie sa corespunda coletului de retur pregatit de tine pentru ridicare. Ce presupune asta? Produsele selectate in formularul online de retur trebuie sa se regaseasca in coletul de returnat. In situatia in care curierul va regasi alte articole, va refuza preluarea pachetului, iar procesul de retur va fi intarziat.
Vei fi contactat de un reprezentant din echipa CellBox pentru detalii suplimentare.


Ce documente folosesc pentru a trimite un colet retur?
Nu ai nevoie de nici un document. Este suficient sa completezi formularul de retur din Contul tau, dupa ce te-ai asigurat ca produsul este in aceeasi stare in care a fost livrat, nefolosit, fara pete, fara urme de uzura sau rupturi si este complet. Iti recomandam sa incerci produsele fara indepartarea etichetei detasabile. Trebuie sa mai stii ca returul produsului fara eticheta de compozitie nu poate fi acceptat. Produsele marcate in formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate in site la solicitarea returului. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.

Pe ce adresa expediez coletul returnat?
Nu este nevoie sa notezi adresa pe colet. Tot ce trebuie sa faci e sa sigilezi bine cutia de retur. Dupa inregistrarea formularului online, curierul va veni sa iti ridice coletul, avand deja la dispozitie toate datele necesare.

In cat timp pot returna un produs?
Produsele pot fi returnate in termen de maxim 15 zile calendaristice de la primirea acestora.

In cat timp imi primesc banii inapoi?
Returnarea banilor se face in maxim 15 zile calendaristice de la procesarea returului. Dupa ce returul tau a fost acceptat, iti vom restitui suma aferenta in contul specificat de tine sau pe cardul de debit sau de credit, in cazul in care ai platit online.

In cat timp vine curierul sa imi ridice coletul?

Curierul va ajunge la tine in 3-5 zile lucratoare de la inregistrarea cererii de retur.

Cat ma costa returnarea unui produs?
Pentru toate retururile solicitate costul transportului este de 15 lei prin intermediul companiilor de curierat partenere.


Acordam atentie parerii si intrebarilor tale si incercam sa fim cat mai rapizi in ceea ce priveste procesarea solicitarilor pe care le primim.
Daca ai o problema cu o comanda, cu un produs, cu documentele (garantie, factura, etc.) ne poti scrie aici: office@cellbox.ro sau ne poti suna la numarul de telefon 0251417621.
Program de lucru : Luni - Vineri, 09:00-18:00.
Termenul maxim de raspuns al unei reclamatii este de 3-5 zile lucratoare.

Newsletter-ul nostru te informeaza in mod regulat despre promotii actuale din cadrul shop-ului nostru online si iti ofera informatii despre ceea ce este nou pe site.
Daca te abonezi la newsletter-ul nostru gratuit, vei primi informatii gratuite despre:
- Articolele nou-noute si tendinte;
- Vouchere si promotii;
- Oferte speciale si reduceri.

Cum ma pot abona la newsletter?
Daca nu doresti sa ratezi promotiile noastre actuale, te poti abona la newsletter-ul nostru gratuit. Nu trebuie decat să introduci adresa ta de e-mail in rubrica «Newsletter» din partea de jos a paginii. Imediat vei primi un e-mail, in care nu mai trebuie decat să confirmi abonarea la newsletter.


Cat de des voi primi newsletter-ul?
Newsletter-ul nostru apare la intervale neregulate, atunci cand apar noutati  sau cand au loc promotii speciale.


Folosim cookie-uri si alte tehnologii similare pentru a imbunatati experienta dvs. de navigare si functionalitatea site-ului nostru. Politica de Utilizare Cookie-uri.